INSTAGRAM

Tuesday, May 31, 2011

TIRED :(

SO TIRED!! :(
I thought i had enuf sleep last night..

BUT..

YAY!!!! Tmrw comm skills lesson cancelled 'cause Miss Shirley is sick! :O
Make up lesson..... :(

Can sleep till 930am or 10am MAX tmrw! WOOHOO.


Met bb today!


HOHOHO. but sian, don't know when will meet him again :( HAHA.


AND SIAN! My first... Air show open house idea was rejected :(
Changing to My first .... time riding a bicycle. LOL.
Will be asking JW as my 'model.

HA. Okay i go sleep liao. good night T.T
POLY LIFE = SAD LIFE

x.x

Sunday, May 29, 2011

RSAF OPEN HOUSE 2011 !






Above pictures are edited by Aperture.




More pictures to be uploaded when I'm free! ;)
GOOD NIGHT!

Saturday, May 28, 2011

HONG HONG









YAY! Hong Hong has arrived at my house this afternoon :D
but i wasn't at home at that time :(
I was at Jolene's house doing the color swatches!!!

Paint still okay. BUT the mounting part is terrible!!!
Mount until my arms pain sia. LMAO.
Only two is totally completed!
The other two still need to paste properly. HAIZX.
Tmrw then continue to do. Wanna go sleep soon!







After almost completing most of the things, i left Jolene's house at ard 6pm.
Bb came to yck to fetch me ^^
hehe. Was mad hungry during that time cause from 11AM to 6PM, i didnt eat anything :(

Went to Yishun 925 eat chicken rice!!
Add rice!! HAHA :D then went to NORTHPOINT walk walk.
Then went home!!

Walao, upon reaching home, i thought it was some battlefield -_- (okay abit exaggerated)
Damn messy, cause got ALOT of kids -.- Dont like it sia.
After awhile, went down to CHONG PANG to buy smth.
Then saw the ANGRY BIRD plushies! HAHA!





BB & I each got one, different color!
hehehe. so cute sia ^.^


He helped me to mount the mount board ^^ YAY.
He cut much more nicer than me, SIGH. ME FAILZX :(
HOHOHO.

Tmrw going to RSAF open house with LIXIANG!!
Nobody else wants to go with us :(
Don't know will it be awkward or not sia. LOL.
PHOTOGRAPHY!!!



Outfit for ytd!
I like the top/dress (: can be worn TWO WAYS :D
Being short has its advantage!



BLACKSHOT!




HAHA! Using two laptops at the same time. Tsktsk. Waste electricity! :(
OMG I SHOULD SLEEP NOWWWWW!
Tmrw going to Jolene's house to do the color swatches!!
Need to wake up at 10plus liao~

GOOD NIGHT!!! :D

Wednesday, May 25, 2011

ASIAN CIVILISATION MUSEUM TRIP



Upload more photos on ACM tmrw!

Meet bb after the trip (:
Went to my house :D






OKAY NIGHTS!!!

Monday, May 23, 2011

NO PERIOD DAY.

Reported to school @10AM today.
Although there's no lesson or PRESENTATION, still have to go sch :(

What I did today?!

1. Filming for our communication skills News Broadcast project!

- OMG FREAKING HELL! I can totally act as an auntie lor. FTW!!!
_ I think my group really.. JOKER GROUP. HAHA. Hope to get good grades for this module.

2. Drew the outline of my self portrait.

- Don't resembles me CAN. Damn sad, see other classmates draw until so nice, color also very nice. :(
- I'm behind them :(
- I wanna edit the self portrait till it resembles me!!! HAHA. Hope to finish this assignment by tmrw!

Only did these in school! So little! =(
Met BB after school!!!! :D So happy ah! FINALLY MEET AFTER ONE WEEK :(
Break record alr. LOL. HAHA D:

Iloveyou ^_^









Sunday, May 22, 2011

TOWN w/ PIG!

I CHOPPED OFF MY HAIR!!!!




LIKEA SO LONG NEVER GO OUT ALR.
Ever since i entered my course, every weekends are booked.
BY ASSIGNMENTS.
This is the 5th weekend already! Haha.

Accompanied wanjun to town today! :D
She wanna buy her sandals cos the old one spoilt.



New set of clothes! :D



Outfit for today :)
Damn matured -.- like 20 years old!!





Sigh :( FREAKING SIAN CAN.
Didn't meet bb today :( So sad -.-
Don't feel like putting any effort to meet already.
Our timetable clash -.- WTH. Make me feel so... IDK how to describe.
!@#$%^&*()_+




NAH, DIDN'T CUT MY HAIR LA
If i cut = dumb act.

Nvr meet for the 6th day /:






T_____T I MISS BB!!!



x.

Today (21May), second day of his camp :(
Actually tmrw meeting him :( BUT!!!
He say he will only be released @5PM! :(
Haiyoh, don't know how to plan our meeting time :(

Then tmrw going out with Wanjun!! To town ;)
Go find people also. Ha.
Dress up again ^.^ HOHOHO.

Talking about today! Woke up ard 12PM.
LUNCH ^ DRAW DRAW DRAW.
Only managed to draw finish the first perspective drawing!
Need to be submitted on next wed!

Went to Wanjun's house @ 8PM!
I rode the bicycle and it took me 5mins to reach her house! Fast :D
Continue on DRAWINGSSSSSS.


Everyday i'm Camwhorin'













I love cycling ^_^

GOOD NIGHT!!! ):(

.x

Thursday, May 19, 2011

MGBD OUTING!

OMG FREAKING TIRED DAY!!!
Doing the typography's homework XD
Cut out newspapers!!!

Was kind of looking forward to class outing today, but after the outing, i was all worn out!!!
STICKY AND TIRED. Disgusting feeling -.-




Tuesday, May 17, 2011

PERSPECTIVE DRAWING!

OMG I'm so tired now :(
I think i cannot sleep on the floor for too long.
Now my back damn pain leh :( Drawinggggggggg!


Draw like 1/4 only :(



WHY I DRAW SO SLOW :( SIGH.
Draw until dulan :@


Didn't get enuf sleep today :(
Set alarm clock @ 1130AM, then i go turn off and fall asleep again!
Until about 12PM, Jolene called me! Say she will reach my house in half an hour time. looool.
PREPARE AH.

Yay, we managed to complete everything except for the warm-cool color thingy. CLUELESS.


Heh, she didn't i took this photo :P

Ard 4pm, she left and i continued to do my assignments. Drawing.......
the same piece since 4PM till now leh. WAPIANG :(
Dont think can finish already la. I WANT SLEEP!!!







COCONUT HAIR!
When i'm small, my mummy always help me tie like that one XD

My complexion so bad these few days.
Think gonna come red already :( sian.
Time to continue on that piece of drawing XD

BYEEEEEEEEE.